هزینههای تبلیغاتی در ایالاتمتحده در حال افزایش است. در سال 2014 مشاغل آمریکایی بیش از 0.12 میلیارد دلار هزینه تبلیغات نمودهاند. در سطح جهانی در سال 2015 بیش از 540 میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه شده است ، این رقم در مقایسه با سال 2014 در حدود 4.6٪ افزایش یافته است که عموم مردم در معرض تعداد فزایندهای از تبلیغ قرار داشتهاند. در سال 1985 ، هر آمریکایی شهری حدود 2000 تبلیغات در روز را مشاهده میکرد که در سال 2016 تعداد این تعداد 5000 تبلیغات در روز رسیده است. با این وجود ، از میان 350 آگهی تماشا شده در روز ، فقط 153 تبلیغات بیش از چند ثانیه مورد توجه قرار میگیرند. اندازهگیری
یکی از آنها بر اساس اندازهگیری شاخصهای بازاریابی مانند آگاهی ، ترجیح ، رضایت مشتری ،
چرخه عمر محصول ( PLC ) چیست ؟ ( و رابطه آن با ماتریس BCG گروه بوستون )
طرح توجیهی آزمایشگاه تشخیص طبی برای ویزای استارتاپ کانادا