تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC چیست؟

ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC عبارت است از ایجاد هماهنگی بین عناصر متعدد ترفیع ( پروموشن Promotion ) است و دیگر فعالیت‌های ارتباطی با مشتریان سازمان است. اساس و ریشه ارتباطات یکپارچه بازاریابی به عنوان یک ابزار در مسیر پیاده سازی اهداف ارتباطی سازمان است که اصطلاحا آن را آمیخته ترفیع Promotional Mix می‌نماییم. خود آمیخته ترفیع بخشی از  آمیخته بازاریابی با آمیزه بازاریابی Marketing Mix است

ارتباطات یکپارچه بازاریابی از تبلیغات Advertising ، ترفیع فروش Sales Promotion ، روابط عمومی PR ، فروش شخصی Personal Selling ، رویدادهای بازاریابی ، بازاریابی چریکی و دیگر موارد بر این برقراری ارتباط استفاده نمایند.

آمیخت٠ارتباطات بازاریابی Marketing Mix Communications

ارتباطات یکپارچ٠بازاریابی IMC : Integrated Marketing Communications promotion mix

ادامه مطلب :   IMC


مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ بازاریابی ,ارتباطات ,یکپارچه ,ترفیع ,مشاوره ,تعریف ,ارتباطات یکپارچه ,یکپارچه بازاریابی ,سازمان است ,تعریف ارتباطات ,، روابط ,ارتباطات یکپارچه بازاریابی ,تعریف ارتباطات یکپارچهمنبع

برند بوک Brand Book چیست ؟

چرخه عمر محصول ( PLC ) چیست ؟ ( و رابطه آن با ماتریس BCG گروه بوستون )

طرح توجیهی آزمایشگاه تشخیص طبی برای ویزای استارتاپ کانادا

بازار هدف

بازاریابی ویروسی ( Viral Marketing ) چیست ؟

تعریف تبلیغات

تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای موج کویر اطلاعات املاک اصفهان آپشن خودرو | گندم کار برای تو دانلود آهنگ های جدید سایتی برای همه deltaturist آپديت نود 32 - لايسنس نود 32 - يوزرنيم و پسورد نود 32 - براي اندرويد الیاسون