تعریف تبلیغات

تبلیغات ریشه در ابلاغ یک پیام دارد. در تعریف تبلیغات چنین بیان می‌نماییم که : تبلیغات به معنای برقراری ارتباط با مشتری برای بیان یک پیام در خصوص خدمات و محصولات را دارد.

تعریف تبلیغات

ریشه واژه تبلیغات

واژه تبلیغات Advertising نیز از واژه Ad  به معنای ” رو به کسی/ نسبت به کسی ” است و Vertere که واژه لاتین است نیز به معنای “برگشتن” است. در کل Advertere به معنای به رو به کسی برگشتن ( کسی را مدنظر قرار دادن ) است. تبلیغات برای انجام شود ، یعنی پیام خود را به مخاطب هدف برساند نیاز به رسانه تبلیغاتی ATL , BTL , TTL ( کانال رسانه ) دارد . انواع رسانه در اختیار افراد و شرکت‌ها وجود دارد. رسانه‌هایی مانند تلویزیون ، رادیو ، کارهای چاپی و رسانه‌های آنلاین.

تعریف تبلیغات


مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ تبلیغات ,واژه ,کسی ,تعریف ,مشاوره ,، ,به معنای ,به کسی ,تعریف تبلیغات ,کمپین تبلیغاتی ,رو بهمنبع

برند بوک Brand Book چیست ؟

چرخه عمر محصول ( PLC ) چیست ؟ ( و رابطه آن با ماتریس BCG گروه بوستون )

طرح توجیهی آزمایشگاه تشخیص طبی برای ویزای استارتاپ کانادا

بازار هدف

بازاریابی ویروسی ( Viral Marketing ) چیست ؟

تعریف تبلیغات

تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

لوارا کاچار ابزار - تولید کننده ابزار آلات هیدرولیک صنعتی در ایران دانستنی های روز هر چی که بخوای معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی انجام پروژه هایdatabase مرجع موسیقی ایرانی دانشگاه پیام نور بابل کیک تولد خرید لایت باکس دیواری