تخفیف گرفتن – پاسخ به درخواست تخفیف مشتری

تخفیف گرفتن

تخفیف گرفتن می‌تواند سرعت دستیابی به توافق را افزایش، نمایشی از حسن نیت و اهرمی برای درخواست امتیاز خاص توسط مشتری به حساب آید. پیش‌تر در یک مقاله توضیح دادیم ؛ تخفیف نیز دارای خطرهای احتمالی است که یک مدیر فروش بد و غیرحرفه ای این خطرها را به موقع درک نمی‌نماید.

تخفیف گرفتن

زمانی ارائه تخفیف یک مزیت است که تخفیف استراتژیک باشد – نه هر موقع که مشتری بالقوه از شما درخواست تخفیف نمود. وعده تخفیف پیش از شروع مذاکره واقعی می‌تواند به سه پیامد منفی زیر را به همراه داشته باشد :

  • خریدار به صورت غیرآگاهانه ، ارزش کمتری را برای شما و محصولات شما فرض می‌نماید
  • تمرکز مشتری از ارزش محصول به قیمت محصول منحرف می‌شود. نرخ بازگشت سرمایه‌ایی که سازمان مدنظر دارد با این روش کمتر از میزان واقعی است.
  • یک ابزار چانه‌زنی را از دست خواهید داد. یکی از اصول مذاکره موفق در بد-و-بستان آن است.

تخفیف گرفتن


مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ تخفیف ,گرفتن ,مشاوره ,مشتری ,یک ,درخواست ,تخفیف گرفتن ,درخواست تخفیف ,است که ,را به ,بد ومنبع

برند بوک Brand Book چیست ؟

چرخه عمر محصول ( PLC ) چیست ؟ ( و رابطه آن با ماتریس BCG گروه بوستون )

طرح توجیهی آزمایشگاه تشخیص طبی برای ویزای استارتاپ کانادا

بازار هدف

بازاریابی ویروسی ( Viral Marketing ) چیست ؟

تعریف تبلیغات

تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

چشم انتظارم خوشمزه ترین مزه ها تخفیف دونی فروش لوازم آرایشی و مراقبت پوستی مری کی فروش فلزیاب تصویری09197977577 آنلاین palomaotbar091 House دکتر ستایش گل سنگ خرید بهترین لیبل پرینتر