علت شکست استارتاپ

علت شکست بسیاری از استارتاپ ها یکسان است . سرمایه گذار می‌خواهد بداند که نتیجه سرمایه گذاری وی بر یک کسب و کار ، موفقیتی بزرگ است یا شکستی فاجعه بار ؟

نتایج تحقیقات نشان میدهد که بیش از 90% استارتاپ ها با شکست روبرو هستند.

برای موفقیت استارتاپ ، کارآفرین باید از چالشهای عمومی آگاه باشد و از اشتباهات رایجی که اکثر کارآفرینان پیش از خود ، پرهیز نمایند. در این مقاله  برخی از مهمترین اشتباهات منجر به شکست استارتاپ ها را برایتان بازگو می نماییم و بیان خواهیم نمود که چه اقدامی توسط کارآفرین باید در دستور کار قرار می گرفت تا از شکست استارتاپ جلوگیری شود. هرچند که کارآفرین ، بسیار هیجان زده و مغرور است و به گفته  مشاور خود کمتر گوش میدهد.

Startup Fail شکست استارتاپ

مهمترین اشتباهات منجر به شکست استارتاپ ها

 

  • ایده خوب ، کسب و کار بد

ایده کارآفرین بسیار ساده است اما پیاده سازی آن بسیار سخت است.

بزرگ‌ترین دلیل شکست استارتاپ این است که کارآفرین فرض می‌کند که داشتن یک ایده عالی کافی است. برخی کارآفرینانی که به ما مراجعه می‌نمایند ، اعتقاد دارند که ایده آن‌ها بسیار عالی است و مشتریان بلافاصله برای خرید آن التماس می‌کنند و غرق در پول می‌شوند. در واقع، هرگز این‌گونه نیست. برندی مانند Vitoto ، ایده آن در مورد آپلود ویدیو و انتشار آن بود. اما تصمیمات تجاری بدی که گرفته شد ، موجب شکست استارتاپ شد. اینکه فکر کند که مشتری پشت در ایستاده ، یک فکر بیش از اندازه خوش‌بینانه است. به مدل کسب‌وکار باید توجه نمود. در طرح توجیهی باید همه هزینه‌ها ، تکنولوژی ، تیم اجرایی ، استراتژی بازاریابی و روش‌های کسب درآمد باید مدنظر قرار گرفته شده باشد. بیزینس پلن باید به کارآفرین شناخت بهتری از روش مدیریت کسب و کار و عملیات مورد نیاز بدهد تا به ساده ترین شیوه ممکن به مشتریان خود را جذب نماید.

نکته آموزشی : مهم نیست که ایده شما چقدر خوب است ، اگر پول‌ساز نباشد یا به سطح تولید یا ارائه مدنظر نرسد ، شکست استارتاپ شما قطعی خواهد بود. 

 

ادامه 


مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ ، ,استارتاپ ,شکست ,ایده ,کارآفرین ,ها ,شکست استارتاپ ,استارتاپ ها ,کسب و ,علت شکست ,و کارمنبع

برند بوک Brand Book چیست ؟

چرخه عمر محصول ( PLC ) چیست ؟ ( و رابطه آن با ماتریس BCG گروه بوستون )

طرح توجیهی آزمایشگاه تشخیص طبی برای ویزای استارتاپ کانادا

بازار هدف

بازاریابی ویروسی ( Viral Marketing ) چیست ؟

تعریف تبلیغات

تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

خدمات سفارش طرح توجیهی ارزانی واحد دربستی وبلاگ مد Helen هر چی که بخوای اجناس فوق العاده اتوبار تهران آتی بار دانلود فایل گیردادنی فالوور