جایگذاری محصول Product Placement

جایگذاری محصول ( جایگذاری برند / تبلیغات نامحسوس برند )  یک تکنیک تبلیغاتی و جز ترویج ( پروموشن ) که بخشی از آمیخته بازاریابی است . جایگذاری محصول به شرکت این اجازه می‌دهد که کالاهای خود از طرق غیر سنتی معرفی می‌نماید، این روش از طریق نمایش کالاها در فیلم‌ها، تلویزیون، و یا سایر رسانه‌ها است. تلویزیون / سینما و تبلیغات ، همیشه دوشادوش هم بوده‌اند. اما با هوشمند شدن مشتریان و حجم بالای تبلیغات ، مدیران بازاریابی باید به دنبال راهکاری باشند که حتما مشتری پیام برند را بگیرند. مدیران برند به دنبال غافلگیر کردن گاه‌وبیگاه مخاطبین خود هستند ، مثلا شرکت Cisco در سریال 24 یا موتور جستجوی A9.com از شرکت آمازون در سریال The OC .

Fedex Product Placement جایگذاری محصول

 

سطوح جایگذاری محصول

سه سطح اساسی برای استفاده از جایگذاری محصول / جایگذاری برند در تلویزیون، فیلم یا حتی اینترنت عبارت است از  :

1- برند در برنامه تلویزیونی ( فیلم/ سریال ) ذکر می‌شود :

  • نام برند به صورت کلامی بیان شود
  • محصول مستقیم در حال مصرف است
  • تبلیغات محصول در ویدیو دیده می‌شود

جايگذاري محصول Product Placement


مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ محصول ,جایگذاری ,برند ,شرکت ,سریال ,مشاوره ,جایگذاری محصول ,محصول product ,برند به ,به دنبال ,در سریال ,محصول product placement ,جایگذاری محصول productمنبع

برند بوک Brand Book چیست ؟

چرخه عمر محصول ( PLC ) چیست ؟ ( و رابطه آن با ماتریس BCG گروه بوستون )

طرح توجیهی آزمایشگاه تشخیص طبی برای ویزای استارتاپ کانادا

بازار هدف

بازاریابی ویروسی ( Viral Marketing ) چیست ؟

تعریف تبلیغات

تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پدرو رودریگز خزان کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. البرز خرید انواع قطعات بيل مكانيكى ٢٢٠ مجله روز مرکز خرید لوازم یدکی لودر بهترین تور استانبول با تورباتو برترین های اقتصادی تصویرسازی و جلوه های ویژه ی رایانه ای تدریس خصوصی ریاضی پنجم دبستان در تهران